pühapäev, 10. juuni 2018

Parco Regionale Camo dei Fiori

Olles juba alustanud mägede vallutamisega tuli mõte, et kui me elame siin mägede keskel, siis tuleks järgmine tipp ette võtta.
Varese pool asub looduspark vms nimega Parco Regio
nale Camo dei Fiori ning selles pargis tundusid olema ka mäed. Vähese googeldamisega ilmnes netiavarustest ka koduleht:  http://www.parcocampodeifiori360.it/wp-content/uploads/mappasentieri/Index.html ja sealt sai valitud pealtnäha otsetee Forte di Orino'sse.

Võtsime siis suuna Gaviratesse, kust see tee alguse sai... kusjuures kodulehel antud alguspunkti ei suutnud GoogleMaps ega Waze tuvastada. Aga samas on tore, et sellised infolehed iga raja kohta olemas on, sest tänu sellele panin jalga oma matkabotased, mitte sandaalid ning kuna mu sportlikud sandaalid on aja jooksul (eilne näitas) suureks läinud, siis olid botased õigeim valik... noh kui palavus välja arvata.
Kusjuures, google mapsis olid need rajad katkendjoonega peal, nii et leidsime probleemideta raja alguse... paraku ei läinud küll kogu matk nii mugavalt aga siiski - vähemalt algus läks hästi.
Vaatasime veel, et mitu varianti kuhu minna, et kui ära väsib, siis jääme mõne vahepealse punkti juurde pidama. Aga neid vahepealseid punkte me ei näinudki. Järgmine pilt on juba sealt, kus näitas vaid ühte suunda üles ning sealt oli veel ca 30 mintsa astumist.

Aga üles me jõudsime... oli vaadet ja oli ka päris palju inimesi. Mõned olid ka rattaga, pikemat teed mööda tulnud. Ja üldse mitte eriti sportlikke inimesi oli ka.

Tegemist oli siis kindluse varemetega. Natuke puhkust, söömist, vaadete nautimist ja tagasitee alaku. Ette võin öelda, et allasaamine oli kiirem (ja ülessaamine aeglasem) kui märgil näidatud.

Mitmel pool on siin rohkelt maasikaid tee ääres... aga ei maksa kadestada - need pole eriti maitsvad. Ma isegi ei viitsinud enam maitsema hakata.

1. Ohooo, ohooo, ma alles nüüd avastan, et Sa oled Itaalias end sisse seadnud! Kui põnev.
    Kas kohe pikemaks ajaks ja mis kandis täpsemalt ja no küll on vahva ikka :-)

VastaKustuta
    Vastused
    1. Angera... Lago Maggiore ääres. Esialgu järgmise kevadeni... aga kunagi ei tea, mis elu toob :)

Kustuta
  2. Haa! Jõudsin ka siia lõpuksometi!
    Vata et nüd huvitavaid asju kirjutama hakkad.