neljapäev, 10. mai 2018

Lennutöötajate streik ja "sundreis"

Tänu Itaalia maapealse lennuteeninduse töötajate streigile õnnestus pileteid 3 korda osta... esmalt tühistati EasyJeti lend, siis ostsime RyanAiri piletid (teine lennujaam jne), mis ka ca 24h pärast ostu tühistati ning siis jäi valikusse Norwegiani lend Genfi ja AirBalticu lend Nizzasse, sest need kaks lennujaam olid mõistliku sõidu kaugusel ning mitte Itaalias. Valituks sai Nizza - põnev, sest pole sinna veel sattunud.

Hotell sai valitud selle järgi, et oleks parkimine.... nuujahh, parkimiskoht tuli ise leida - õnneks leidsime järgmisesse tänavasse - kohe trepist üles minna.

Õhtul promeneerisime... terrorihirmus on autode pääs randa totaalselt takistatud, samas on jooksjaid, rattureid, jalutajaid, istujaid. Rahvast on seal palju ning erinevalt "kodulinnast" õhtuni välja.

Kohalik "Russalka"

Hommikul läksime mitmel pool reklaamitud Õigeusukirikut otsima, ei olnudki nii kerge leida. Paraku jõudsime liiga vara ja saime vaid läbi aia piiluda.

leidsime ka moodsa kiriku - Jeanne d'Arc'le

CANNESse jõudsime ja sattusime esmalt turule :)

ja siis randa

filmivestivali alguse puhul olid punased vaibad juba maha laotatud

mu lemmikkuulsuse käpajäljed

sellised paviljonid

Sõitsime Monaco poole, vaated olid muidugi fantastilised: